❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 31 ianuarie 2016

Am încercat să șterg din inimă cuvântul iubire după ce a trecut pe acolo creionul ei, înă a rămas imprimată ca o rană adâncă în foaia sufletului


Suflet am în pieptul meu

Sufăr şi îmi este rău

Tristeţe am pe suflet

Nu pot că să mă bucur.

Tac şi sufăr în tăcere

Am venin şi am durere

Dar nu am cu-i eu să spun

Eu nu pot să m-ai îndur.

Ce să fac?să pot scapa

De durerea asta rea

Ce mă doare şi mă apasă

Rana în suflet mie îmi lasă.

Am o rana foarte rea

De nu ştiu a o trata

Aş trata -o cu iubire

Dar să fie de la tine.

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===